Spotkanie z administratorem nieruchomości w dniu 25.04.2016 r.

Szanowni Państwo,

w dniu 25.04.2016 r. odbyło się pierwsze – po zmianie sposobu zarządzania naszą Wspólnotą – oficjalne spotkanie nowo powołanego Zarządu z przedstawicielami firmy Nawigator Nieruchomości M. Sodo, B. Sokół s. c. z siedzibą w Krakowie, która na dzień dzisiejszy odpowiada jeszcze za bieżącą administrację naszym osiedlem, przynajmniej do 30 czerwca 2016 r.

Na spotkaniu tym omówiono szereg tematów związanych z bieżącymi sprawami naszej Wspólnoty, w tym:

  • zakres i zasady współpracy pomiędzy Zarządem i dotychczasowym Zarządcą w okresie wypowiedzenia umowy o zarząd, który upłynie z dniem 30.06.2016 r. Rozmowy dotyczyły w szczególności obowiązku konsultacji przez Zarządcę z Zarządem i uzyskiwania od Zarządu zgody i akceptacji wszelkich kosztów dotyczących Wspólnoty, obowiązku informacyjnego Zarządcy względem Zarządu i Właścicieli lokali, terminowości w zakresie realizacji przez Zarządcę nakładanych na niego obowiązków i wydawanych przez Zarząd poleceń , jak również w zakresie komunikacji;
  • głosowanie nad uchwałami Właścicieli lokali drogą elektroniczną przy wykorzystaniu e-kartoteki;
  • roszczenia względem dewelopera w zakresie wad i usterek na nieruchomości wspólnej, których deweloper nie usuwa na swój koszt w ramach rękojmi (ten temat zostanie przybliżony Państwu na spotkaniu z Właścicielami lokali organizowanym przez Zarząd w dniu 10.05.2016 r. Stosowna informacja o tym spotkaniu została już umieszczona na klatkach schodowych);
  • usterki na naszej nieruchomości i reklamacje (Zarząd będzie się domagał od Zarządcy przygotowania kompletnego zestawienia wszystkich usterek, które miały już lub nadal mają miejsce, celem weryfikacji stanu technicznego nieruchomości);
  • zatwierdzenie sprawozdania finansowego za 2015 r. i udzielenie absolutorium Zarządcy Odnośnie tego wątku Zarząd zakwestionował jeden z kosztów poniesionych przez Wspólnotę w 2015 r., rozliczony przez Zarządcę w sprawozdaniu finansowym. Chodzi o koszt serwisu pompy KTP 1000, za który zapłaciła Wspólnota, mimo iż według Zarządu koszt naprawy powinien ponieść serwisant w ramach gwarancji. Zarząd zobowiązał Zarządcę do podjęcia kroków zmierzających do odzyskania tej należności przez Wspólnotę;
  • wadliwy montaż tablic informacyjnych na budynku. Zarząd zobowiązał Zarządcę do wyegzekwowania od wykonawcy prawidłowego montażu;
  • utwardzenie drogi gruntowej obok naszego budynku ;
  • miejsca parkingowe na osiedlu;
  • przegląd wentylacyjny nieruchomości;
  • uszkodzenie bramy wjazdowej do hali garażowej przez wjechanie w nią samochodem przez osobę nie zamieszkałą na naszym osiedlu i uzyskanie odszkodowania z polisy sprawcy szkody;
Ten wpis został opublikowany w kategorii Spotkania z administracją. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.