Szanowni Państwo,
w dniu 25.04.2016 r. odbyło się pierwsze – po zmianie sposobu zarządzania naszą Wspólnotą – oficjalne spotkanie nowo powołanego Zarządu z przedstawicielami firmy Nawigator Nieruchomości M. Sodo, B. Sokół s. c. z siedzibą w Krakowie, która na dzień dzisiejszy odpowiada jeszcze za bieżącą administrację naszym osiedlem, przynajmniej do 30 czerwca 2016 r.
Na spotkaniu tym omówiono szereg tematów związanych z bieżącymi sprawami naszej Wspólnoty, w tym:
- zakres i zasady współpracy pomiędzy Zarządem i dotychczasowym Zarządcą w okresie wypowiedzenia umowy o zarząd, który upłynie z dniem 30.06.2016 r. Rozmowy dotyczyły w szczególności obowiązku konsultacji przez Zarządcę z Zarządem i uzyskiwania od Zarządu zgody i akceptacji wszelkich kosztów dotyczących Wspólnoty, obowiązku informacyjnego Zarządcy względem Zarządu i Właścicieli lokali, terminowości w zakresie realizacji przez Zarządcę nakładanych na niego obowiązków i wydawanych przez Zarząd poleceń , jak również w zakresie komunikacji;
- głosowanie nad uchwałami Właścicieli lokali drogą elektroniczną przy wykorzystaniu e-kartoteki;
- roszczenia względem dewelopera w zakresie wad i usterek na nieruchomości wspólnej, których deweloper nie usuwa na swój koszt w ramach rękojmi (ten temat zostanie przybliżony Państwu na spotkaniu z Właścicielami lokali organizowanym przez Zarząd w dniu 10.05.2016 r. Stosowna informacja o tym spotkaniu została już umieszczona na klatkach schodowych);
- usterki na naszej nieruchomości i reklamacje (Zarząd będzie się domagał od Zarządcy przygotowania kompletnego zestawienia wszystkich usterek, które miały już lub nadal mają miejsce, celem weryfikacji stanu technicznego nieruchomości);
- zatwierdzenie sprawozdania finansowego za 2015 r. i udzielenie absolutorium Zarządcy Odnośnie tego wątku Zarząd zakwestionował jeden z kosztów poniesionych przez Wspólnotę w 2015 r., rozliczony przez Zarządcę w sprawozdaniu finansowym. Chodzi o koszt serwisu pompy KTP 1000, za który zapłaciła Wspólnota, mimo iż według Zarządu koszt naprawy powinien ponieść serwisant w ramach gwarancji. Zarząd zobowiązał Zarządcę do podjęcia kroków zmierzających do odzyskania tej należności przez Wspólnotę;
- wadliwy montaż tablic informacyjnych na budynku. Zarząd zobowiązał Zarządcę do wyegzekwowania od wykonawcy prawidłowego montażu;
- utwardzenie drogi gruntowej obok naszego budynku ;
- miejsca parkingowe na osiedlu;
- przegląd wentylacyjny nieruchomości;
- uszkodzenie bramy wjazdowej do hali garażowej przez wjechanie w nią samochodem przez osobę nie zamieszkałą na naszym osiedlu i uzyskanie odszkodowania z polisy sprawcy szkody;